Zakázaný Fojtík napsal hezký článek o Zemanovi a už je VIP!!!!

Tak, konečně jsem se dočkal! Přes 1000 blogů, z toho tak 500 o ukrajinské krizi, kritizuji mainstream, no a najednou, z ničeho nic, se stávám VIP na blogu iDnes! (Zároveň ale ihned žádám redakci iDnes, aby zakázala diskutovat panu Nádvorníkovi a Jindřichovi!! Oni lžou a opět mě jako člověka zesměšňují. Já jsem tento e-mail dnes dostal a žádám splnění jeho obsahu... i kdyby se všichni pražstí kavárnomilové zbláznili. A na žádné hlavní stránce tento blog k vidění není, lžete Vy, pane Nádvorníku. Že Vám nevadí například ten dehonestující, urážlivý a ponižující blog nějakého Škopka "Přiznání". To se tedy divím...)

Diskutovat mi zakázali a tvrdili, že je to kvůli vulgárním příspěvkům.  Co na tom, že většina diskutérů u mých blogů je mnohem vulgárnějších a jejich příspěvky jsou kolikrát úmyslně ponižující a zesměšňující.

Už mi to nevadí, protože i redakce iDnes uznala, že si takového urážení nezasloužím!

Pak mi tedy ještě zakázali vstup na hlavní blogovou stránku. "Prý" jsem nepoužíval pouze mainstreamem ověřené informace.

Ale i to je passé.... dnes mě poslali e-mail, že do 48 hodin se stanu VIP blogerem!



 
Sice ten mail posílají nějakému narvikkovi, ale to mě nevadí... komu došel, toho je! A vpravo nahoře vidíte, že došel mě!
 
Děkuji, redakce iDnes!
 
Netušil jsem, že se Vám budou tak líbit mé články o panu prezidentovi Zemanovi. Myslel jsem, že ho nemáte rádi.
 
PS : a prosím, nepište mi, že jste se spletli.... Já bych z toho mohl mít obrovskou psychickou i zdravotní újmu!
 
Hodně diskutérů, kteří o mne mají strach, mi píší, že jsem nemocný nebo něco o psychiatrech atd. atd.
 
Tak ještě jednou díky...na VIP už se neskutečně těším :-)
 
Jen mám malý dotaz. Může být VIP bloger bez možnosti diskutování a bez uvádění blogů na hlavní stránce? :-)
 

Autor: Petr Fojtík | pondělí 3.11.2014 17:46 | karma článku: 19,35 | přečteno: 673x
  • Další články autora
  • Počet článků 1079
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1445x