Šmíd "revoluci" nezačal, Zifčák ale ano!

Kecy k 17. listopadu! Kocáb a spol. Dalo se to čekat. Ještě se přidají tvrdí komunisté Dobrovský, Šabatová a spusta dalších.... Je to stejné, jako když v roce 1966 lhali o heydrichiádě. 25 let je pro mozek obyčejného konzumenta hodně dlouhá doba!!!!!

Jeden lhář za druhým se vynořuje a počítá s tím, že mu budou tleskat jen ti, co jsou dnes mladí a akční. Cool a happy!

Ti, kterým je více než padesát, to jsou komunisté, staré struktury a putinovci....

Víte, já tomu moc nerozumím. Já byl 17. listopadu v Cizinecké legii a seděl jsem v kasárnách v Marseille.

Už jsem to zde jednou přiznal.

Já, kretén, chtěl bojovat proti komunistům. Jako Mašínové a spol.

Dnes bych ty Karly a ostatní kavárníky také nejraději poslal k čertu.

Zasloužili by si to.

Zkurvili společnost. Zničili morálku, zodpovědnost a základní lidský cit.

Národnostní cítění vedou dnes samí bývalí komoušové.

Oni si po revoluci říkali "reformní".

Houbeles.

Dnes ženou Evropu do války. Do globální války.

Jediné, co vím, je, že socializmus už nepřijde. Nikdy.

Po krvavém svržení nadnárodních globálních společností lze čekat jediné.

Prvobytně pospolnou společnost.

Jsem zvědav na mainstreamové trubce, jak se budou přizpůsobovat.....:-)

Já se na to dokonce těším....

Autor: Petr Fojtík | sobota 15.11.2014 22:18 | karma článku: 20,02 | přečteno: 427x