Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zničili jste mi domov a zabili rodinu.Ale já se za Donbas pomstím..

Tak zaprvé já bych nikdy svoji rodnou zemi neopustil. Ani kdyby mi vyvraždili ti, které jsem nevolil, celou rodinu. Kdyby mi vybombardovali kobercovými nálety vesnici nebo město, ve kterém jsem celý život spokojeně a klidně žil a pracoval.

Přitom ten letošní rok začal divně. Ale i nadějně.

V našem hodně vzdáleném hlavním městě svrhli nacionalisté ze západu mé vlasti, kde jsem nikdy nebyl, prezidenta, kterého jsem před lety volil.

Já se moc nevzrušoval, protože v tom Kyjevě v posledních dvaceti letech takhle "blbli" už poněkolikáté.

Vždy se vyřádili a pak dostali z Ruska nebo z Evropy další peníze a byl zase klid.

Pak ale někdo povraždil přes sto učitelů, tramvajáků, prý i učitelů a studentů.

A já pořád chodil do práce a makal na dole. Myslel jsem si, že se mě ty události v Kyjevě nemohou moc týkat. Ten zničený Majdan jsem sledoval jen v naší ruské televizi.

Najednou někdo přivezl zprávu, že kousek od nás, v Oděse, přijeli z Kyjeva ti, co tam házeli ty zápalné láhve po policistech a upálili padesát úplně obyčejných lidí v Domě Odborů.

Tak to už mě vyděsilo!

Vedle mne bydlel ve vchodě kamarád policista. Ten jednou přiběhl a povídá, že všichni policisté se rozhodli nás chránit před možným vpádem těch fašistů z Kyjeva.

To, že řekl "fašisté", to mojí ženu a děti vyděsilo.

Ale i vojáci z kasáren z vedlejší čtvrti se prý rozhodli bránit nás, Rusy a Ukrajince, kteří zde žijí.

To už přišli jejich velitelé a na náměstí řekli, že Krym si v referendu získal samostatnost. A že my bychom mohli také, kdybychom se chtěli účastnit referenda.

No, tak to tu ještě nebylo! Konečně bychom už nemuseli makat za pár hriven na ty nacionalistické nemakačenka z Kyjeva! A na ty boháče, co nám to tu rozkradli a dnes nám milostivě dávají práci, tak ty bychom do Kyjeva mohli poslat za svými....

A tak jsem přestal chodit fárat a začal jsem s puškou od policistů hlídat naši ulici. Náš panelák.

Referendum bylo docela brzy a lidé šli hodit do uren ty své lístky. Viděl jsem to nadšení, bylo to skoro manifestační.

Jako dříve....

Jenže než jsme to stihli pořádně oslavit, přišly zprávy, že k nám jedou narychlo vytvořené gardy složené z narychlo propuštěných trestanců. Dokonce celé prapory hrdlořezů, co si na ramena našili nacistické symboly!

Naštěstí u nás, na východě byly dislokovány spousty vojenských posádek. Té techniky, co tu máme. Vždyť ji tady u nás spousta závodů i vyrábí a opravuje.

A tak jsem začal bojovat.

Bylo nás víc než těch narychlo naverbovaných žoldáků. Dvacet tisíc policistů a ten samý počet vojáků. K tomu ještě my, dobrovolníci.

Jenže ti z Kyjeva na nás poslali i tisíce zmobilizovaných mladíků ze západní části mé vlasti. 

Dostali prý i spousty peněz a podporují je i zbraněmi.

A oni začali válku!

Střílejí raketomety, rozbíjí vše, co jsme tu my za dlouhá léta stavěli.

Můj panelák jednoho dne dostal zásah. Celá má rodina zůstala někde ve sklepě.....

Vlezl jsem do jednoho rozbitého obchodu a týden tam chlastal. Chvílemi jsem přemýšlel, že se střelím. Ať už mám klid.

Pak mě našli sousedé. Dopadli úplně stejně. Říkali, že mám problém, protože na Západě prý tvrdí, že jsem ten obchod s vodkou vyraboval....

A tak střílím. Zajímám. Kradu těm vrahům jejich moderní zbraně, co dostali.

Z měst a vesnic jsou ruiny.

Mě už je to jedno. Jen tak trochu ve skrytu duše doufám, že to jednou skončí.

Já jim ten můj zničený život ale tak lehce nedaruji....  

Jo, abych nezapoměl. Z Moskvy nám přivezli nějaké potraviny a spacáky.

Tak jsme to rozdělili mezi důchodce, ženy a děti. Pořád mi, blázni, děkovali.

A chlapi říkali, že nějaký Nádvorník z Čech prý tvrdí, že zpátky ty kamiony něco moc důležitého odvezly.

Tak já mu osobně vzkazuji, že já do Ruska poslal dvě malé holky ze sousedství. Seděly v krytu už dva měsíce....

A aby ten kamion nebyl poloprázdný, narval jsem tam ještě radarový odpovídač z SU-25 pro pana Práška. Sice nevím, jak to vypadá, tak jsem mu poslal od Gradu zaneřáděný gril.

PS1 : pane Nádvorníku, jaké bláboly? Prý ničím nepodložené.......jako Vaše? Toto je obyčejný příběh, který vůbec nic netvrdí...:-) A co se týká Vašich dotazů na změnu titulku. Promiňte, ale při Vašem vzdělání byste se měl ptát například na počty zavražděných na Donbase. A kolik jich zastřelili kyjevští a kolik donbaští, ale toto????

..vy jste dne děžurnyj...??? - pane Nádvorníku, opravdu je toto diskuze hodná bývalého státního úředníka??:-)

PS2 : a teď k nám, do Luhansku, přišela jedna hodně dobrá zpráva :  Německý vicekancléř a ministr hospodářství Sigmar Gabriel se v novinovém interview vyslovil pro federalizaci Ukrajiny. Pomohlo by to prý ukončit konflikt mezi vládou v Kyjevě a proruskými separatisty na východě země......

PS3 : pro fanatika Béreše, který mě nazývá úplně stejně, já mám na rozdíl od Peszynského nařízení, že musím být s Putinem nebo proti němu jinou alternativu. Buď být s Porošenkem nebo proti němu. Vzhledem k tomu, jak se žene do EU, je toto dilema mnohem aktuálnější. Fanatici....

Autor: Petr Fojtík | sobota 23.8.2014 12:19 | karma článku: 35,73 | přečteno: 1901x
  • Další články autora

Petr Fojtík

Miloši Zemane, Ty blblounku, Ty nevíš, že neandertálci "švitořili"?

A "vědci" Tě dostali, co? Cituji z dopisu ochránců lidských práv obyvatel jeskyní v údolí Neanderthal : „Neradi bychom se míchali do politiky, ovšem očividná nepravda z neznalosti a nactiutrhačné řeči o vymřelém lidském druhu, kterých se dopustil ve svém projevu jeden nejmenovaný český prezident, si zaslouží komentář a také zřejmě i dopis adresovaný Kanceláři prezidenta republiky s žádostí o vysvětlení, z jakých zdrojů pan prezident čerpal,“ stojí v prohlášení na facebookovém profilu Hrdličkova muzea.

29.12.2014 v 15:17 | Karma: 20,02 | Přečteno: 777x | Diskuse| Ostatní

Petr Fojtík

No jo, vymazaný Bakala lidi sere, ale genocida na Donbase ne....

Dnes mi už skoro nic z té ČT (Číro TV) nepřipadá normální. Nenormální se mi jeví i propaganda ostatních mediálních prostitutek, kteří kritizují ČT za cenzuru a sami dělají úplně to samé.

28.11.2014 v 21:28 | Karma: 21,50 | Přečteno: 809x | Diskuse| Ostatní

Petr Fojtík

Pisálku iDnes Jene Wirnitzere, četls někdy Rudé Právo?

Pan Veleba se postavil do čela boje za obranu prezidenta. Boje, který nevede v rukavičkách, boje, v němž proti odpůrcům používá rétoriku normalizačního Rudého práva- a boje, který vnímá jako spravedlivé tažení proti házečům vajec, sprosťákům, médiím a vůbec všem, kdo křičí, aby Zeman odstoupil....

23.11.2014 v 20:29 | Karma: 20,31 | Přečteno: 662x | Diskuse| Ostatní

Petr Fojtík

Šmíd "revoluci" nezačal, Zifčák ale ano!

Kecy k 17. listopadu! Kocáb a spol. Dalo se to čekat. Ještě se přidají tvrdí komunisté Dobrovský, Šabatová a spusta dalších.... Je to stejné, jako když v roce 1966 lhali o heydrichiádě. 25 let je pro mozek obyčejného konzumenta hodně dlouhá doba!!!!!

15.11.2014 v 22:18 | Karma: 20,02 | Přečteno: 427x | Diskuse| Ostatní

Petr Fojtík

Jak to vypadá s Ukrajinou (pro ty, co nečtou Zvědavce)

Na serveru Zvedavec.org vyšel rozhovor, který nutí k zamyšlení. Chápu, že pár "diskutérů" netuší, co to přemýšlení je. Ale i tak věřím, že rozumní lidé pochopí... Ne, jako pan pravdoláskař Vladimír Ludvík, který mi napsal mail : No vidíte, pane Fojtíku, jak to dopadlo. Jste vyautován. A to je dobře!!! Vaši přiblblí kamarádíčci - pánové Otto Černý a jiní Vám již nepomohou. A tak pro mne není důvodu se vracet na iDnes. Jste ubožák! Heil Putin!!!Víte demokracie se takových jako Vy, pan Hlupek (on se píše Hlubek), pan Jurij Antonovič Jiroudek (on by byl rád George Athony, ale nebude!) ptát nebude! Už jste skončili. Islamisti a Putin dostanou po držce! Jste pouze trapní, hloupí a totálně neschpní! Prostě to neumíte a největší hlupáci jsou pan František Matějka a Otto Černý. Pan Větvička, který psát na rozdíl např. od Vás umí velmi dobře, jim dělá jen užitečného idiota, čímž uráží sám seme - ten má na víc! Nesázejte na ně. Nic nevědí a nic neumí! Akorát tak se nezodpovědně zadlužit. Jsou to trubci a nic jiného. Vůbec nechápou, že žijí v 21. století a že 19. století je dávno pryč! Čínský nebo ruský "kapitalismus" byste chtěli? V podstatě Vy a Vaši kamarádíčci tady už nemáte 300 let co dělat! Ničemu nerozumíte a ze sezení na kamenech historické moudrosti mohou takový jako Vy dostat tak akorát bolestivého vlka mezi půlky, protože takovým jako Vy žádná moudrost pomoci nemůže... Výplod idiota....nebo ne?

13.11.2014 v 20:22 | Karma: 23,01 | Přečteno: 871x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Rusové ostřelovali Charkov, střely zasáhly obytné domy a zranily dva lidi

24. dubna 2024  8:33

Sledujeme online Rusko útočilo střelami S-300 na východoukrajinský Charkov. Poničené jsou čtyři obytné budovy a...

Policie zadržela mladíka, který v tachovské škole vyhrožoval nožem

23. dubna 2024  15:03,  aktualizováno  24.4 7:53

Policisté zadrželi ve škole v Tachově mladíka, který nožem vyhrožoval zabitím. Při incidentu se...

V březnu by ze Sněmovny vypadla TOP 09. Vyhrává ANO, posilují malé strany

24. dubna 2024  6:22,  aktualizováno  6:32

Podle nejnovějšího volebního modelu Median by se v březnu do Sněmovny dostalo pět stran a hnutí. V...

Balík pomoci pro Ukrajinu či Izrael schválil Senát USA. Zbývá už jen Bidenův podpis

24. dubna 2024  6:24

Americký Senát schválil balík s pomocí pro Ukrajinu, Izrael či Tchaj-wan v hodnotě 95 miliard...

  • Počet článků 1079
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1445x