Otázka první. Už někdy někdo viděl ruské měso, které by zbankrotovalo?
Já tedy ne. Z jednoho jediného důvodu. A tím je stále centralistické moskevské vedení.
Rusko je samozřejmě federací. Federací na papíře. Co si budeme povídat, bez Kremlu se v Rusku neuprdne ani Eskymák někde v Kursku. O Vladivostoku, Magadanu a jiných východních městech ani nemluvě.
Žít na dluh, to je to největší svinstvo, které zavedl evropský socialismus. Nakupovat Havlovy lavičky a veřejné osvětlení za miliony, produkovat kilometr cyklostezky za deset milionů v českých nebo stavět za daně německých pracujících golfová hřiště v Čeladné, to je vize evropské budoucnosti.
Tvrdit, že ruské město Kursk bankrotuje jako Detroit jen proto, že zastupitelé města koupili z Česka tramvaje, které svého času předběhly dobu minimálně o dvacet let, to už chce hodně hloupé propagandy v hlavě.
Tramvají jsem jel naposledy asi před patnácti lety. Možná, že to byla ta, která odcestovala do Kursku. Byla to dvaadvacítka a odvezla mě bez problémů z Bělohorské na Těšnov.
To je asi vše, co vím z vlastních zkušeností.
A vím ještě jedno. Že když chci ušetřit, u koupě čehokoliv přemýšlím.
Snažím se nakupovat efektivně a přitom mít užitek. Zbytečně si nepůjčovat a nezadlužovat příští generace. Zároveň pak nemusím řešit nějaké Opencard nebo Rittiga a jeho podíl z papírových jízdenek.
Proto mi protiruská propaganda kolegy Zieglera, který podle kupování ojetých pražských tramvají rozpozná bankrot města Kursk, připadá směšná a ne nepodobná propagandě kyjevské o ničení ruské armády na Ukrajině.
Ale jak říkám. Je to jen a jen o inteligenci.
O ničem jiném....
Reakce na neskutečné : http://ziegler.blog.idnes.cz/c/423886/Bankrotujici-ruska-mesta-kupuji-vyrazene-ceske-tramvaje.html
A nejvíce se mi "líbí", jak se dokáže diskuze zvrhnout z tramvají na Čečensko.... to fakt nemá chybu
PS : Pro diskutéra pana Mudru jsem opravil "nejdůležitější" část blogu - zastávku Tišnov na Těšnov...děkuji za upozornění na chybu.