Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

pane Fojtíku, neklesejte na mysli, ráno bývá moudřejší večera

0 1
možnosti
PF

P20e35t86r 48F43o32j32t74í36k

12. 4. 2014 23:26

:-)já už se na ráno blogově připravil, pane Matuško.

0 0
možnosti
MB

Na podobných ľuďoch, ako ste vy (bývalých spolupracovníkoch ŠtB) mi vadí to, že namiesto toho, aby ste zaliezli niekam do ústrania, tak hlásate ešte tie svoje "pravdy" do éteru. Ľudia absolútne bez akéhokoľvek charakteru a sebereflexie. Rv

4 2
možnosti
PK

On fakt spolupracoval?

0 0
možnosti
Foto

Lež a krádež je univerzální cesta k moci.

Není mi moc jasný proč zmínit Obamu a ne ostatní světové pohlaváry...

0 0
možnosti
PZ

Fojtiku preji vam aby se ti Rusove vratili co nejdriv. Potom bude blahobyt. ;-D

1 1
možnosti
HM

pěkně napsaná pitomost --;-DRv

4 2
možnosti
MM

Tak už vím kdo jste a co jste. Rv

2 1
možnosti
MF

M25i19l48o93š 30F43i10a70l33a

12. 4. 2014 14:28

Bože Vy jste ale vůl.

7 2
možnosti
JL

Toto je určitě argumentačně  velmi silný článek, akorát jsem ho asi nepochopil. A jestli jsem ho pochopil, tak potěš koště.

7 1
možnosti
Foto

Někde jste se zmínil, že ty články píšete jen několik minut. V tom je možná meritum problému. Když se já pokouším něco napsat, zvažuji to dva, tři dny, mažu, opravuji, často i celé téma smažu. A jiný autor má dnes a denně 10 dokonale promyšlených věcí a jen redakční systém mu brání v rozletu svým limitem. Snad díky bohu za redakční systém, který omezuje grafomany.

Docela se bojím lidí, kteří všude byli nejméně dvakrát

9 0
možnosti
Foto

pane Fojtíku, Rusy opravdu nemusím a nemám ani důvod lézt Američanům do zadku, i když jsou mně symtatičtější, než Rusové.

A psát takové hloupé články, protože to téma dnes na blobu je in, to je opravdu podivné, u jinak sympatického člověka.

6 1
možnosti
JF

S těmi sympatiemi bych si dovolil nesouhlasit.

2 1
možnosti
  • Počet článků 1079
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1445x