Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

Dovolím se připomenout taváryšč Fojtik, že jsi na mne zapomněl při zmínce o kolegovi Nádvorníkovi a Rothovi. Doufám, že v příštím blábolu-blogu budu označen za fašisticko-banderovského vraha, což by při tvých vyjadřovacích schopnostech bylo v pohodě;-D. Jinak jsi pro mě pořád ,,starý kolaborant" a to ne proto, že by jsi byl příliš stár a sešlý, ale proto, že už kolaboruješ dlouho. Pokud ti uniká význam slova ,,kolaborant", tak je to ten, kdo spolupracuje a sympatizuje s nepřítelem a s cizí, agresivní mocí.

A teď kontrolní otázka Fojtík: Co je Rusko?;-D

2 0
možnosti
JR

J37a80r86a 41R37a80n40k

3. 9. 2014 2:49

R^R^R^on uz chudak nevi kudy kam;-)

0 0
možnosti
PN

Fojtík se rád chlubí, kde všude byl a seděl na kamenech.

Hele Fojtík, tak kde jsi byl a kam se chystáš,  jsem byl 2x. Ne že bych všude seděl na kamenech, ale jednu věc jsem si z těch zemí přinesl. Kde vládlo rovnostářství, diktátoři, Vůdcové, milovaní vůdcové, kde měli šmejdi typu Putina 90-100% podporu, tak je dodnes svrab, zoufalství, agrese a strach.

1 0
možnosti
MS

Ještě jedna poznámka. Až budu pod blogem pana Fojtíka s jeho názory souhlasit, budu pak odborník. Podle pana Fojtíka....

6 0
možnosti
Foto

J60a76k18u89b 92R36o90t20h

28. 8. 2014 23:04

Kdo vám, Fojtíku, dal právo nazývat mne nacistou? Omluvte se!;-€;-O

3 0
možnosti
PN

kašli na něj, je frustrovaný..

2 0
možnosti
MS

Pane Fojtíku, pravděpodobně jste neseděl na těch správných kamenech. Tím se celá vaše žlučovitost a negativní energie vysvětluje.;-)

7 0
možnosti
JP

Milý pane Fojtíku

  Jsem rád, že jste. Hlas rozumu je hlasem vnitřní, intelekuální síly. Kdo dobře argumentuje, tomu bývá dáno dříve či později zapravdu. Zítra se Vám hned po práci ozvu. (cca 21.30). Moje PC v práci nezneužívám.

0 6
možnosti
Foto

Mně by spíš zajímalo, kdy se omluvíte všem, které jste pozurážel, zglajchšaltoval těmi svými populistickými a demagogickými "bláboly" - jediný, kdo by měl popřemýšlet, jste tedy vy. Ale je otázka jste-li toho vůbec schopen. :-/Rv

8 1
možnosti
Foto

Možná, že jste procestoval kus světa - to já taky, poznávám například Palmyru a pod. Evidentně vám to moc obzory nerozšířilo, z čehož se dá odvodit, že to samo o sobě nic neznamená; tedy že to není argument a důkaz čehokoliv. Ani moudrosti, ani pochopení, natož patentu na pravdu. :-/Rv

3 1
možnosti
MM

Jo v devatenácti, to jsem seděl na nemocniční posteli plačíc, nešťastný, zoufalý, bylo to horší než vymřelé civilizace a zhroucený celý svět i s nekonečným vesmírem. Uřezali mi nohu nad kolenem.

0 0
možnosti
MR

M16i64l49a38n 13R80a69d50e36k

28. 8. 2014 21:04

nedavnou jste mi odpovedel na moji otazku zda by jste uvital ruskou invazi na Ukrajinu, a vy jste odpovedel libive ze nikoliv.

To jsem si mohl myslet ze lide vaseho charakteru vyklicujou s tim ze to neni invaze ale bratrska pomoc.

Psaval jste rozumne, dnes si pred takovym zradcem akorat odplivnu

6 1
možnosti
  • Počet článků 1079
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1445x