Petr Fojtík

Rusko je pumpou půlky světa a blbové se Putinovi smějí

11. 11. 2014 20:15:36
Pořád mě fascinuje hloupost a tupost těch "inteligentních". Neustále čtu články a diskuzní příspěvky na téma ruské surovinové závislosti. A musím se smát realitě. My totiž ty ruské suroviny potřebujeme a naše ekonomiky se prostě bez nich ani náhodou neobejdou!

Směšný je pak kdejaký ideologický tukan.

Marjanovič, Palata, Fištejn. Fortuna Horáček, Kocáb a spol....

Ideologie a ekonomika se vždy v historii střetla těsně před tím, než nějaký propagandista začal válku.

Pan Palata s panem Marjanovičem, to jsou pro mne Göbbelsové 21. století. Sekundují Žilková a společnost užitečných idiotů.

Já totiž mám pocit (pro reakcionáře a radikály to vím na 150%...), že celý západní svět odchází pomalu, ale jistě, do kytek.

Už jsem to tu psal několikráte :

Kašlu na nějaká důchodová pojištění. Zdaní Vás a okradou.

Kašlu na investice do nemovitostí. V jedné bydlím a beru ji jako ztrátu....

Dolary a eura, natož akcie nenakupuji. Nechci skákat z mrakodrapu.

Zlato. Zlato. Zlato.

Je dobrá cena a mé zásoby ve štruzoku se zvyšují geometrickou řadou.

Věřím Gorbymu. Schröderovi. Kissingerovi. Klausovi a Zemanovi.

Na ty mladé politology kašlu.

Zeman totiž, na rozdíl od Sobotky a Zaorálka, nedostal před lety obuškem do hlavy....

Takže si uchoval, i přes alkoholové a bůčkové eskapády, chladnou a docela rozumnou mysl.

A Babiši, jestli to hrajete na prezidenta spojených evropských emirátů,. tak jste zklamal. Zatím málo lidí. Ale bude to přibývat.

Už se nemohu dočkat "barevné" revoluce v Česku. Majdan proti národu! To bude zábava!

Ukrajina, Maďarsko, za chvíli Česko a Polsko, Slovensko bude ostrůvkem "klidu".

Tolik New York Times a Washington Post.

Zdravím diskutérské spartakiádníky.....:-)

PS : Psychiatr mi dovolil deset minut internetu denně. Tohle je výsledek...... (a pro pana Matušku jen dodatek. Smysl Vy osobně nedáváte vůbec. Jestli chcete, psychiatra Vám mohu doporučit....potřeboval byste ho jako blázen:-) Mít mě v RSS jen proto, abyste mohl napsat Vaše psychické diskuzní úlety, to je droga, že? Přwečtěte si raději Kostlánovou a její ubrečené "falešné rusko-čínské spojení". To je psychosranda politologa....

Ještě k diskuzi. Nemyslím, že hysterčím. Naopak. Úplně jsem v klidu a asi se i trochu zvráceně bavím. A to asi některé dokáže rozhodit. Neví, co bude za pár let, a tak jsou nervozní. Já to vím. Jsem si jistý. Ale sdělovat to mohu jen "po dávkách". Přecejenom máme ještě moc málo psychiatrů na trhu práce....

Vím, že brzy přijde doba, kdy všechny dosavadní osobní úspěchy a neúspěchy budou každému na nic.

Tak nashle zanedlouho u dalších "novinek"....

Autor: Petr Fojtík | karma: 20.61 | přečteno: 593 ×
Poslední články autora